В космосі знайшли Колесо Кетрін

Завдяки сучасним та прогресивним технологіям учені з різних куточків світу можуть, не залишаючи поверхні Землі, вивчати найвіддаленіші куточки космосу. Так, нещодавно співробітники NASA на своїй офіційній сторінці виклали ролик, створений за допомогою фото, який демонструє світу обличчя нововідкритої галактики, котру астрофізики уже нарекли Колесо Кетрін. За даними, отриманими за допомогою австралійського UK Schmidt Telescope стало відомо, що це кільцева галактика, яка знаходиться на відстані 30 мільйонів світових років від Землі, що майже в сім разів ближче за інші галактики, котрі були відкриті раніше.

Астрофізики, котрі досліджували Колесо Кетрін, переконують, що вона виникла в наслідок зіткнення з іншою галактикою. Знайшли її, коли досліджували південну частину Чумацького шляху.

Колесо Кетрін уже відкрила певні таємниці. Наприклад, тут є кратер, діаметр якого складає приблизно 90 кілометрів, а глибина його – 4 км. Також на знімках видно в чаші кратера білі плями невідомої породи.

А нещодавно астрономи знайшли у космосі точну копію Юпітера. Екзопланету назвали 51 Eri b. Вона також знаходиться на близькій відстані від Землі.