Американські вчені виявили ген меланоми

Американські дослідники зробили прорив в дослідженнях природи смертельного виду раку шкіри - меланоми.

Вченим з Єльського онкологічного центру вдалося ідентифікувати так званий ген меланоми, який може суттєво вплинути на зростання пухлини. Нові дані, опубліковані в журналі Cell Reports, дають медичним фахівцям більш повне уявлення про те, як росте меланома. Це в свою чергу допоможе визначити нові цілі для лікування меланоми, а також, можливо, й інших видів раку.

Ферменти, які хімічно модифікують ДНК, ДНК-метилтрансферази, грають важливу роль в регуляції експресії генів у процесі розвитку злоякісного захворювання, проте їхня роль у формуванні пухлини була менш ясна. Аномально висока експресія ДНК-метилтрансферази часто зустрічається при багатьох злоякісних захворюваннях, включаючи меланому. Висока експресія цих ферментів може неадекватно «перемкнути» гени або зовсім їх «відключити», що сприятиме утворенню та росту аномальних пухлин.

Нове дослідження допомогло виявити нову специфічну роль ДНК-метилтрансферази, а саме визначити ензим з цього класу під назвою DNMT3b, який регулює ріст меланоми. Вчені виявили, що зниження DNMT3b пов’язано з затримкою утворення меланоми у мишей.